شیراز خم

ارائه دهنده تمام خدمات نورد و خمکاری در شیراز

شیراز خم

ارائه دهنده تمام خدمات نورد و خمکاری در شیراز

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ماشین سرویس تشریفات

خودرو های تشریفاتی دارای استاندارد های جهانی بوده و امنیت سرنشینان را تا رسیدن به مقصد تامین می کند . خدمات ارائه شده در ماشین سرویس تشریفات با توجه به نوع خودرو متفاوت است اما می توانیم به ویژگی های کلی این خودرو ها اشاره کنیم . صندل های دارای گرمکن، یخچال کوچک برای صرف انواع نوشیدنی و خوراکی و پذیرایی از مهمان جز ویژگی های خودرو های لوکس است . خودروهای تشریفاتی همگی دارای بیمه نامه بدنه و شخص ثالث بوده و امنیت جانی سرنشینان خودرو در طول سفر افزایش پیدا می‌کند . جهت برای رزروماشین سرویس تشریفات کافیست با پارسه گشت حاصل بگیرید .

علاوه بر این از دیگر خدمات پارسه گشت سرویس بین شهری است این سرویس از مبدا تهران با تمام شهرهای ایران می باشد اگر قصد دارید برای سفر تفریح و کاری به رامسر سفر کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس بین تهران رامسر و بلعکس است . برای سفر به رامسر دیگر نیازی نیست بلیط اتوبوس تهران به رامسر را تهیه کنید و زمان طولانی را در مسیر باشید . شما می توانید با رزرو سرویس بین شهری رامسر تهران پارسه گشت خود را به رامسر برساند .

  • ۰۳/۰۲/۰۸
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی